donderdag 14 mei 2009

Volgende bijeenkomst

Beste allemaal. Er was de intentie om de eerstvolgende bijeenkomst buitenshuis te houden. Er werd o.a. gedacht aan een bezoek aan het fotofestival in Knokke. Voor mij kan het in principe op zat. namiddagen 23 en 30 mei.



Tentoonstelling geopend van 29 maart tot 7 juni 2009. Dagelijks open van 10 tot 19 uur.
Opgelet!
Openingsuren Sincfala: 10 tot 12 uur en van 14 tot 17.30 uur
Stichting Luc Peire en Woning De Beir zijn enkel in het weekend open, van 14 tot 19 uur.
Toegangsprijzen
Volwassenen: € 8
Studenten, Uitpas, lerarenkaart, groepen (min. 10 pers.), CJP, 60+: € 5
Knack-Club: € 4
Met uw toegangsticket kunt u alle onderdelen van het Internationaal Fotofestival bezichtigen gedurende de hele looptijd.

Tickets zijn verkrijgbaar in het Cultuurcentrum, Meerlaan 32, 8300 Knokke Heist


Mochten we toch voor een gewone bijeenkomst opeteren, laat ik jullie hierbij weten dat ik op donderdag 21 niet aanwezig kan zijn.

Graag een reactie!

5 opmerkingen:

JanD zei

De interesse is er zeker maar de mogelijkheid ontbreekt; tot eind juni zie ik geen gelegenheid om op zaterdag mee te gaan (werk). Ik bekijk of ik op een ander moment naar het fotofestival kan. Jan D

pascal zei

in mei kan ik niet meer

LUC RABAEY zei

Luc
Bericht van Piet:

omdat ik nog steeds niet kan reageren op GG meld ik me maar bij jou.... op zaterdag 23 kan in ( hoogstwaarschijnlijk ) wel, op zaterdag 30 mei niet. Op donderdag 21 kan ik ook niet.

groetjes
Piet

jan fryns zei

ja!Mijn weekends zijn ook al benomen.Ik zal er niet geraken.Ik heb trouwens aleen heel deel van de tentoonstelling bezocht.
Jan F

paul zei

luc, ik zou graag in jullie gezelschap de tentoonstelling bezoeken
('t zou best leuk zijn met piet erbij)
hou je mij op de hoogte?
(email, sms...)