vrijdag 30 juli 2010

of toch maar naar Vlissingen op Zaterdag 4 sept.



voelt er iemand iets voor een bezoek aan Vlissingen op zaterdag 4 September ? Een mini programma zou kunnen bestaan uit de volgende onderdelen: een bezoek aan: ZEEZEILERS in de Whitbread Round the World Race, foto's van Rutger Lokin MuZEEum te Vlissingen, een idee over een nieuwe kettingreactie ( zoals Luc's Connections" maar nieuw concept )en een verse bak soep, brood en een glas wijn.....wellicht nog een bezoek aan een fotograaf die me gevraagd heeft een kantoorwand van 14 meter te vullen met polaroid creaties.

9 opmerkingen:

paul zei

'k zie dit formidabel zitten
kijk er reeds naar uit
de boot naar vlissingen... 't moet niet altijd een eeuwigheid duren voor een mens de overkant bereikt
(lijkt me een leuk programma voor zeeratten)

Piet de Wolff zei

tis voor de zeeratten gedaan en aangezien jullie met de boot komen en er op die zaterdag een september stormpje waait...

LUC RABAEY zei

't Zal spijtig genoeg zonder mij zijn. De galerij openhouden hé.

JanD zei

Heel fijn voorstel waar ik zeer graag op in zou gaan maar vanaf september start m'n weekend-werk opnieuw...
Hou me op de hoogte & thanks!

sputnik zei

heel graag Piet ! Er is 1 weekend waar we niet vrij op zijn : dat van de 20ste.

Piet de Wolff zei

Ok tot zover 5 mensen incl. mezelf. Genoeg dus om een pan soep te maken. Zaterdag 4 september, wanneer jullie de boot uit Breskens van 10.20 u nemen zijn jullie omstreeks 11.00 bij mij, tijd voor koffie met bolus.

pascal zei

ik zal er ook bij trachten te zijn en ik denk Sarah ook maar zij zal dat wellicht zelf ook nog wel bevestigen - dus, Piet: soep voor zeven (maar daarom niet zeven voor de soep)

Piet de Wolff zei

Ok dan verwacht ik rond 11.oo u, Paul, Sarah, Pascal en JohanR. Indien nog iemand komt graag bericht ivm de soep en bolussen....
Programma:
.Koffie met bolus en uitleg nieuwe "Connections"
.Vragen aan Paul...
.Soep en brood ( wijn ? )
.Bezoek MuZeeum en Kantoorwand

pascal zei

ik meende van Jan F. te hebben begrepen dat hij ook zou meekomen. ik heb ook een (klein) programmapuntje: 'toelichting bij de afronding van een langlopende opdracht van de stad Brugge'