maandag 6 september 2010

Connections 2

Op de bijeenkomst van afgelopen zaterdag in Vlissingen is het volgende plan besproken. Omdat de nadruk van ons Goed Gezien meestal ligt bij de fotografie wordt het tijd dat het woord eens goed aan de beurt komt. Het plan is als volgt: Ieder lid stuurt één foto naar een ander (aangewezen) lid in beeldscherm resolutie (72dpi), tevens stuurt hij die foto op printniveau (300dpi)naar Piet (zwartsch@zeelandnet.nl).
De ontvanger van een foto schrijft een verhaal van pakweg 750 woorden bij de toegeleverde foto (laat uw fantasie de vrije loop en schrijf wat u ziet, voelt of verzint bij het aangeleverde beeld in een kort verhaal) het verhaal mag u vervolgens opsturen naar wederom Piet. Afgesproken is dat iedereen één foto opstuurt vòòr 1 oktober en het verhaal vòòr 1 november, vervolgens zorgt Paul voor een samensmelting tot boek(je) vorm. Vragen? mail mij.

Pascal stuurt een foto naar Jan D.
Jan D naar Sarah
Sarah naar Piet
Piet naar Jan F.
Jan F. naar Dan
Dan naar Sabine
Sabine naar Luc
Luc naar Johan
Johan naar Paul en
Paul naar Pascal

Mocht er iemand niet aan deze opdracht willen of kunnen deelnemen dan wel graag snel een berichtje sturen om de ketting niet te verbreken. Sukses !

een willekeurig voorbeeld staat op http://geen-paniek.blogspot.com/2008/11/boks.html

9 opmerkingen:

Piet de Wolff zei

in mijn poging een foto/mail te sturen naar Jan Frijns komt die weer terug, is er iets mis met het mail adres ?

paul zei

nogmaals bedankt voor de schitterende dag in vlissingen, de bolussen met koffie, de soep, de broodjes, het muZee... en bovenal de aanbreng van een nieuw project
vlissingen, de lucht is er zilt en vruchtbaar

ja piet, het adres van jan... daar loopt iets fout maar 'k weet niet wat
'k denk verder dat joost niet actief is binnen goedgezien, daar kan dus een kink in de kabel komen
'k denk dat we jan moeten zien te bereiken en joost er van tussen laten
ik kijk reeds uit naar de start van connections 2
beste groeten!

pascal zei

als ik het goed heb, zit Jan F. nu op jan.freyns@telenet.be; ik pas het mailadres aan - en nu maak ik een verslag van onze zeer geslaagde en gesmaakte Vlissingen-bijeenkomst!

pascal zei

pardon, ik bedoel: jan.fryns@telenet.be : fryns dus zonder e

Piet de Wolff zei

aangepast:
Jan F naar Dan.

LUC RABAEY zei

Laat maar komen, Sabine.

Piet de Wolff zei

Nog even en het is 1 oktober.....

Piet de Wolff zei

ik mis nog: Paul naar Pascal, Johan naar Paul en een afdrukformaat van Pascal naar Piet

Piet de Wolff zei

ik bedoel dus, Sarah naar Piet met Pascals' foto...