zaterdag 13 november 2010

goed gezien... goed gedaan?

Op het laatste 'voorstel tot samenkomen' kwam weinig of geen reactie.
Nochtans 'Connections Two' is zo goed als klaar.
Boeiend materiaal om GG nieuw leven in te blazen.
Piet heeft me de cd met teksten en foto's bezorgd.
Ik verwerk de inhoud tot een presentabel bundeltje.
'k Doe dat en 'douceur et profondeur'. (Lees een drietal weekjes.)
En dan... welja dan, dan moeten we elkaar nog eens zien te vinden zeker...
Kijk in je agenda, bedenk iets, een plaats, een tijd,...


© paul willaert

17 opmerkingen:

sabine zei

Wat dachten jullie van vrijdag 10 december vanaf 19.30 uur in Galerie Pinsart. Tegen dan kan het 'Connection'-project misschien voorgesteld worden. Ik veronderstel dat dit wel wat tijd in beslag zal nemen??
Sabine

paul zei

'n goed idee
ik kan dan als dan dan kan

Anoniem zei

Suzi kreeg voor haar verjaardag
Eens een mini transistor
En ze vond dat toch zo aardig
Dat ze hem mee nam naar ‘t kantoor
En terwijl ze zat te typen
Met dat ding vast aan haar oor
Zag men haar voortdurend lippen
Want dan zong ze mee van ...

Dan-di-kan
Dan-di-kan
Dan-di-kan-di-dan-di-kan
Dan-di-kan
Dan-di-kan
Dan-di-kan-di-dan di kan op 10 december

Piet de Wolff zei

Wat Dan kan,
kan Piet niet !

hij werkt op de tiende, kan wel op negen of als het op vrijdag moet zijn op zeventien.

paul zei

waar blijven de andere leden?
kunnen jullie op 17 december (een vrijdag)
zoniet, een ander voorstel?

pascal zei

ik heb wel graag Piet erbij; 17 december lijkt geschikt

LUC RABAEY zei

ik kan op 9 net als Piet, niet op 17 want vernissage in galerij om 19:00. als het op 17 doorgaat, dan is dat spijtig voor mij, maar doe dan maar gerust 'n keer zonder mij.
Jullie kunnen dan misschien even binnenwippen in de galerij.

pascal zei

graag ook Luc erbij - bovendien gaat 9 voor mij ook beter dan 17, met als enige beperking dat ik niet zeker ben dat ik er al om 19u30 kan zijn... - maar dan beginnen jullie maar zonder mij

paul zei

voor mij ook ok voor 9 december (een donderdag)
de vraag die nu aan de orde is:
zou dit ook lukken voor jan, johan, sarah, dan en sabine? (graag asap antwoord)

JanD zei

Negen en zeventien gaan voor mij alletwee
maar op negen valt er geen sneeuw of regen (gevraagd aan de sint),
zo hoef ik niet te ploeteren door modder of brei
(en was ik stout dan neem ik tóch gewoon m'n slee).

Prima, dus.

JanD zei

brei/brij...
beetje soep voor mij.

sabine zei

Donderdag 9 december..prima.

paul zei

een laatste aanslag op jullie mailbox:
9 december past voor de grote meerderheid van ons clubje,
we wachten nog op het antwoord van sarah en johan...

pascal zei

ook Sarah laat weten dat donderdag 9 dec past
Piet mag, als dat voor hem beter uitkomt, gerust in mijn appartement overnachten

Piet de Wolff zei

vriendelijk aangeboden Pascal, maar de vrijdag volgende op de donderdag moet ik om 07.45 de deuren van het slot afdraaien, koffie te maken voor kantoorpersoneel, cursisten voorzien van koffie en thee een een voorbereiding doen voor de ( vroege, want de voorzitter is de volgende week verhinderd )kerstviering van de seniorenbiljartclub : "het groene laken".... soep, broodjes, later koud buffet en de daarbij behorende drankjes, voornamelijk jonge klare en rode wijn.... dus je begrijpt, ik rij gewoon om 22.30 naar huis terug.

sputnik zei

tav Paul : was gisteren van 8u15 tot 16u30 aan het lesgeven ! kon dus niet zo makkelijk antwoorden. Sorry !

Sarah

Piet de Wolff zei

Ik kan dus in mijn agenda noteren donderdag 9 december 19.30 u. Galerie Pinsart ?