maandag 28 juli 2008

Naar Watou op 3 augustus

Ja, we kunnen naar Watou op zondag 3 augustus.
Aansluitend en afsluitend een pint op het terras van café De Snoek in Alveringem (ligt op de terugweg naar Brugge) alwaar werk van mij te 'bewonderen' valt.

Hoe doen we het praktisch? Ik stel voor:

afspraak op het marktplein van Watou om 11 uur
bezoek van 11 tot 13 uur
middagmaal om 13 uur
vervolg bezoek van 14 tot 16u30
afsluitende drink in Alveringem om 17 uur

Graag uw mening hieromtrent. Denk ook aan carpoolen en zo.

2 opmerkingen:

Piet de Wolff zei

Ik heb geen auto zondag, dus indien er een Christelijk weertje voor handen is kom ik op m´n bromfiets, het gehele programma volgen zal niet gaan want rond 17.00 uur word ik weer op een ander plaats verwacht....tja, een druk leven, zelfs in vakanties, of eigenlijk moet hier staan; een druk leven, vooral in vakanties. Dus beste vrienden, hoogstwaarschijnlijk tot zondag, u kunt me herkennen aan een zwarte helm en een bromfiets met enigszins maar wettelijk toegestaan bovenmaats uitlaatgeluid, zij het op het randje.

Piet de Wolff zei

miezerige morgen
vochtige vooruitzichten
waterige wegen
glibberende glijbaan

factoren die zorgen
dat ik een andere keer
wellicht wel
naar Watou zal gaan

veel plezier