donderdag 28 augustus 2008

Over kandidaten/trancheren/reactie

Beste vrienden,

Ik stel voor om eens een inventaris te maken van de mensen die nu min of meer bij Goed Gezien betrokken zijn, zodat we bij uitnodigingen en dergelijke niemand over het hoofd zien.

Jan Freyns
Johan
Luc
Pascal
Paul
Piet
Sarah
+ ik heb nog drie kandidaten/belangstellenden: Bruno Van Dycke, Jan Delestinne en Pieter Denuwelaere

Vervolgens stel ik voor deze blog te ontgrendelen en vrij toegankelijk te maken, zodanig dat iedereen er op kan zonder telkens te moeten sleutelen. Er staan hier toch geen staatsgeheimen, nietwaar? Enkel bijdragen leveren zou beperkt toegankelijk blijven. Maar reageren via de commentaarfunctie wordt dan voor iedereen mogelijk.

Kunnen wij ook trancheren voor 11-13 september? Het voorstel van Piet lijkt mij schitterend, maar ik moet het weten want die kandidaten/belangstellenden heb ik wel 11 september voorgehouden. En zelf moet ik op 13 september een vergadering afzeggen (want ik zou natuurlijk wel hemel en aarde bewegen om te komen!).

Ga ook eens kijken naar mijn blog voor een reactie van Luc, die ik ten zeerste weet te appreciƫren, maar die ook een interessante problematiek aansnijdt, die ons, fotografen, zeker niet vreemd zal zijn en die we mogelijk op een volgende bijeenkomst ook eens kunnen uitwerken.

Hartelijke groet,
Pascal

1 opmerking:

LUC RABAEY zei

Laat je zo snel mogelijk weten of het voor mij kan.