zaterdag 4 juli 2009

mijn stand van zaken bij deze kanteling der seizoenen (1)

Enige info dus over mijn plannen voor deze zomer én de mogelijke inbreng voor het 3-schermenproject van galerij Pinsart in september.
Van 12 tot 22 juli verblijven we in Santander (Cantabrië, Noord-Spanje) en van 18 tot 25 augustus in Dublin.
Voor het project zou ik iets willen uitwerken met als concepttitel 'Everything about Beauty/Alles over Schoonheid', waarin ook het woord zijn rol zal spelen. Het wordt een essay waarin het woord de vragen stelt en de beelden fragmenten van antwoorden geven óf nieuwe vragen stellen. Is schoonheid voorspelbaar? Is het perfect? Is het mathematisch? Is het emotie? Is schoonheid persoonlijk? Universeel? Gaat schoonheid over schoonheid? Bestaat het op zichzelf? etc.
Ik kijk nu zelf met veel verwachting uit naar het resultaat van mijn zoektocht.
Ik ben van plan om de teksten en de beelden voor de projectie klaar te hebben tegen 8 augustus en samen met Dan aan de montage te werken in de week van 10 augustus, als dat dan past. Dan?

En jullie?

3 opmerkingen:

sputnik zei

Ik probeer ook iets. Ik leg het aan Dan voor op 22 augustus. Kan dat?

Sarah

Anoniem zei

Ik heb 22 en 8 augustus genoteerd,
tot Dan...

LUC RABAEY zei

Dag Dan. Het is er niet van gekomen, waarvoor mijn excuses. Ik kontakteer je als ik terug ben uit Dublin, dat is op 26.08. om af te spreken.