dinsdag 17 augustus 2010

zeezout #2


© normann boe

logboek

datum: 13 mei 2010 tijd: 17.14 baro: 1028 log: 3695 wind: N 5+ zeil: GZ en spi snelheid: 6+

... ter hoogte van Isla Salvora lopen de Vikingen me langzaam in
Mai Lise bericht me op de vhf dat ze richting Bayona varen
de wind is naar het noorden gedraaid en blaast wat harder
Anne van Nieuwpoort ploegt onder spi zuidwaarts
zalig koersje, bootje wiegt achter de blauwe ballon
nog twaalf mijl naar Vigo
ik droom van navajas, ribeiro
... een droge slaapzak

4 opmerkingen:

Piet de Wolff zei

kippenvel....

Piet de Wolff zei

kippevel whatever....

sputnik zei

Paul,
Pascal zei dat je veel te vertellen hebt over je reis. Wil je dat toen wanneer we in Vlissingen zijn, zouden we daar geen moment voor voorzien ? Misschien zouden we je onze vragen kunnen opsturen ? En dat je daar iets mee doet ?

Sarah

paul zei

ik zal dat graag doen!
die 'vragen' vind ik een leuk idee

groeten paul