dinsdag 2 juni 2009

video-project

Tijdens de vergadering van 23 april werden we door Dan uitgenodigd om mee te werken aan een video-project. Het lijkt me een hele uitdaging. Voor velen onder ons is juni waarschijnlijk een erg drukke periode. Zou het echter toch niet aangewezen zijn om de geïnteresseerden onder ons een keer te laten samenkomen ivm dit project en hierover van gedachten te wisselen - vóór de vakantieperiode van start gaat? Daarom zou ik een mini-vergadering willen voorstellen. (Het project lijkt me trouwens ook een gelegenheid om iets spannend met 'het woord' te doen.) Kunnen we ergens een 'gaatje' vinden?

3 opmerkingen:

pascal zei

Jan, voor mij liefst op maan- of vrijdag na 8 uur, maar donderdag kan ook. De weekends, dat is wat moeilijker omdaterdanaltijdvanallesgebeurt.

Piet de Wolff zei

prik maar een datum, ik zie wel of ik vrij ben, dit reaktievak is te klein om de data op te noemen wanneer ik niet komen kan.....

LUC RABAEY zei

Liever niet in een weekend. In de week kan ik me vrijmaken.