donderdag 2 oktober 2008

Programma 9 oktober - aanvulling

Luc, dat is een stevige boterham. Als iedereen zijn huiswerk consciƫntieus maakt, zijn we daar gegarandeerd een tijdje mee zoet. Ik hoop dat iedereen de nodige tijd vindt.
Ik van mijn kant houd iets achter de hand voor het geval de resultaten van jouw opdracht niet 'avondvullend' zouden zijn. Het gaat om een fotoboek (tekst+beeld) dat mij onlangs door de wervelingen van een gunstige wind heeft bereikt en waardoor ik mij inmiddels met de gepaste aandacht en sponsachtige openheid heb laten impregneren.
Goed voor een extra kwartiertje inhoudelijke vulling.

Voor de andere sympathisanten: aarzel niet aan uw eventuele bijdrage enige ruchtbaarheid te verlenen. Al moet natuurlijk niet iedereen iets brengen, daarvoor is de avond te kort.

P.

Geen opmerkingen: