vrijdag 2 oktober 2009

everything about beauty 2

Zou het niet eens hoog tijd zijn om samen te komen voor het Screen Project van Pinsart Gallery? Al was het maar om onze bijdragen even aan elkaar voor te stellen en een en ander over de voortgang ervan te kunnen bekijken. Zoals gewoonlijk op een donderdag? 8 of 15 oktober? ( Niet september Piet! )
Ikzelf ben ongeveer klaar met het bijeenbrengen van het basismateriaal, m.n. de foto's voor 2 presentaties: (1) 'Everything about Beauty' en (2) 'Never forget those days without you' beiden met muziek. Een voorsmaakje van (1) vind je hier op mijn blog.

Laat iets weten!

12 opmerkingen:

Piet de Wolff zei

ik begrijp dat je in de war bent Luc, opa wordt je niet elke dag, maar het is reeds oktober..... beide data zijn voor mij ongeschikt

LUC RABAEY zei

@ Piet: welke data passen voor jou dan?

Piet de Wolff zei

Het probleem is dat ik tot s-avonds 19.30 geen auto heb, Loes werkt in Bergen op Zoom tot maart 2010, zodoende ben ik vervoerloos gedurende de werkweek....

Anoniem zei

Ik ben benieuwd. Voor ons past het iedere dag tot en met zondag 18 oktober, als het gedurende de werkweek niet past.

paul zei

ik kan het laten passen
ben nog even bezig
komt goed...

sputnik zei

Als ik Piet goed begrijp : liefst een weekend ? op zaterdag 10 oktober ? graag !

sputnik zei

en aan pépé Luc : proficiat !

Anoniem zei

Oei, we zijn ondertussen uitgenodigd op zaterdagavond 10 oktober. Zondag 11 dan misschien? (ondertussen reeds tweemaal x2 gestemd voor Opa Luc!)

paul zei

ok dan, zondag 11 past

Piet de Wolff zei

zondag 11 oktober zou echtscheiding betekenen, Loes is dan jarig en ik vier dat mee....maar ga gerust jullie gang, wellicht in november maar weer eens in Vlissingen ?

LUC RABAEY zei

Gezien Piet aangeeft dat we onze gang kunnen gaan, prefereer ik dan toch een bijeenkomst op een donderdag, zoals we dat gewend zijn. Ik had trouwens zondag a.s. al iets gepland. Donderdag 8 of, als dit te dichtbij is, 15 oktober?

Anoniem zei

Donderdag 15 is ook goed!