woensdag 28 oktober 2009

Naar Antwerpen op 3 november

Op 3 november gaan Pascal en ik naar Antwerpen : o.a. voor de tentoonstelling van Michiel Hendrickx. Er is wellicht nog meer te zien. Het 'programma' ligt nog niet vast. Suggesties ?

We zouden vertrekken rond 10u. (mag ook vroeger) - we moeten in Brugge terug zijn om 18u ten laatste.
Heeft er iemand van julie interesse ? Dit is een oproep ! Het zou een interessante en geestige dag kunnen worden.

We denken aan de trein maar als we met een paar zijn kunnen we eventueel de auto nemen.

Laat iets weten !

Sarah

6 opmerkingen:

LUC RABAEY zei

Ja! We communiceren nog.

JanD zei

Ja, prima!

LUC RABAEY zei

Gezien we reeds met z 'n vieren zijn kunnen we wellicht beter met de auto gaan? Temeer mijn voorstel om even afrit Gent te nemen, als dat goed is voor jullie tenminste. Ik heb geen auto. Dat wie nog niet reageerde iets laat weten over zijn/haar deelname, zodat we het vervoer kunnen regelen. Met dank.

sputnik zei

dag Luc,

zowel Pascal, als Jan, als ik zouden ons liever tot Antwerpen beperken. Kwestie van het niet al te druk te maken en ook nog van de stad te genieten.
Zie je dat zitten ?

paul zei

sputnik,

zowel paul als ikzelf zouden ons ook liever tot de metropool beperken
wij houden niet van drie tentoonstellingen op één dag
ik kan pas vertrekken om 10.30 (rugschool)

tot dinsdag?

paul

LUC RABAEY zei

Ik ga akkoord dat we ons beperken tot A'pen. We zijn momenteel met vijf. Goed voor een auto. Wie biedt er vervoer aan? Waar en hoe laat spreken we af? Ik zou voorstellen dat we om 10:30 vertrekken, mét Paul.