zaterdag 17 oktober 2009

Video tot de derde - belangrijk bericht

'k Vond vanavond een dvd met de bijdrage van Piet in m'n bus.
Piet heeft een montage gemaakt van polaroids. Het betreft opnames die hij de voorbije jaren nam van mensen die hij toevallig of 'gepland' tegen het lijf liep.
De montage was bedoeld om te tonen op onze recente vergadering.

Beste Piet, bestaat er een mogelijkheid dat je je bijdrage via youtube of een ander videokanaal publiceert op goedgezien?
Zoniet vrees ik dat je bijdrage pas getoond kan worden op de volgende bijeenkomst.

1 opmerking:

Piet de Wolff zei

ik heb geprobeerd het bestand om te zetten naar "avi", het is al een ontdekking op zich voor mij dat zoiets bestaat, maar waarschijnlijk zijn mijn bestanden te groot om daarna te uploaden . ik zal een poging doen de bestanden te verkleinen en daarna een filmpje met eigenlijk weinigzeggende polaroidplaatjes te tonen, ik had het idee dat het nu niet ging om een serieuze benadering van het project maar slechts om een test, meer om de synchronisatie te testen, vandaar dit tamelijk schamele product. ook de geplande volgende bijeenkomst op donderdag 19 november zal ik niet aanwezig zijn, mijn doel is dan een walkabout van twee dagen in London en dat gaat voor.