maandag 7 januari 2008

Geen club zonder clubgeheimen

Dag lieve vrienden,

ook aan jullie mijn allerbeste wensen.

Ik heb mijn blogactiviteiten stopgezet. Niet omdat ik jullie wil beletten kritiek te spuien op mijn teksten, maar wel omdat ik iets anders met dat materiaal wil doen. Noem het ambitie, noem het megalomanie. Het is eigenlijk een geheim en vanaf nu dus een clubgeheim.

We hadden afgesproken onze blogactiviteiten onder de loep te nemen ... Hiermee bedoelde ik in de eerste plaats dat het nodig is dat we van elkaar weten waar we mee bezig zijn, wat onze sterke kanten en onze interesses zijn. Het is niet de bedoeling om elkaar meedogenloos neer te sabelen of elkaar wierokerig de hemel in te prijzen woensdag as. Ik stuur in elk geval nog een paar teksten door zoals ze op mijn blog stonden.

Verder besef ik dat ik niet hyperactief overkom. Dat heeft zo zijn redenen maar die redenen doen niet terzake. Nah.
Het komt wel, maak u geen zorgen. Merci voor het geduld, bedankt voor uw productiviteit en leve de cultuurclub.

Sputnik

Geen opmerkingen: