maandag 28 januari 2008

woord en beeld 24



Tony, leerkracht, Boston USA, anti-globalist, maakt een tocht doorheen 'het oude continent' per fiets, overnacht op straat of in 'openbare gebouwen', overleeft op een minimumbudget...

Op 13 februari heb ik een fotoopdracht. Kan deze vergadering ook op een vrijdag gepland worden? (voor de mensen die 's anderendaags er weer vroeg moeten invliegen) Vlissingen vind ik schitterend. Als puntje op de agenda stel ik voor (beeld-luik) om te discussiƫren rond inspirerende uitspraken van enkele gekende fotografen. Uitspraken die telkens ondersteund worden door een beeld van de betreffende fotograaf. Ik wil dit agendapunt voorbereiden en modereren.

2 opmerkingen:

Piet de Wolff zei

ook op vrijdag 15 februari zijn jullie welkom hoor....

paul zei

ja... vrijdag 15 februari zou mij dan weer beter uitkomen