dinsdag 29 januari 2008

Over verslagen, datums en quotes

Dank je, Luc, voor het verslag. Wat mij betreft is het zeker niet 'te laat'. Laten wij elkaar vooral niet opjagen. Maar ik vind het wel belangrijk dat er een verslag is, dat zal ons helpen iets tastbaars op te bouwen.
Voor de volgende afspraak is vrijdag 15 februari voor mij geen goede datum en - met permissie, Sarah, ik spreek nu even in jouw naam - ook niet voor Sarah. Dat wordt dus, met jullie goedvinden, uitkijken naar een andere dag. Woensdag 20 februari? Tenzij jullie het met z'n drieën willen doen, natuurlijk. Hoe dan ook lijkt het me noodzakelijk dat we een vaste dag, bijvoorbeeld de eerste woensdag van de maand, afspreken en dat we dan onze agenda in functie daarvan vrijhouden.
Het voorstel van Paul lijkt me een prima oefening. Krijgen we de quotes vooraf doorgespeeld? Dat zou, me dunkt, zinvol zijn. Neem er hoe dan ook niet te veel, een uur is zo om.
Ik vind wel dat we ook heel concreet moeten werken aan onze, euh, werking. Hoe willen we dat het voortgaat, en hoe realiseren we dat?

Geen opmerkingen: