donderdag 7 februari 2008

op mijn blote knieën... 13 februari?

(Na de verrijkende inzending van Pascal nu iets van een totaal verschillende maar niet minder praktische 'orde'.)


Beste vrienden, bij deze stel ik jullie in de gelegenheid mij niet meer voor de volle honderd procent 'au sérieu' te nemen. (Voor zover dit nog niet gebeurd was.) Waar ik eerst niet kon deelnemen aan de mij reeds nauw aan het hart liggende vergadering op 13 doch wel op 20 februari... heeft het lot van mijn agenda nu toch anders beslist. Op 20 februari werd recentelijk een redactievergadering van het blad 'Exit' gepland waar ik niet mag ontbreken. ('k Denk dat ik hier ook mag spreken in naam van ons gegeerd lid Sarah. Ontneem mij die zeven beloofde maagden mocht dit niet zo zijn!) Het gevolg is dat ik voor een verscheurende keuze sta en jullie smeek op mijn blote knieën de vergadering op 13 februari te laten doorgaan zoals oorspronkelijk gepland. Naast het ontbloten van mijn knieën ben ik zelfs tot ergere onzedigheden bereid. (Voor zoverre daar interesse voor bestaat.)

De man op onderstaande plaat heet Freddy en is een fier lid van de maatschappij 'de Ettelgemse duivenvrienden'. ( Ik stak een kleurrolletje in mijn grote pentax en was aangenaam verrast van de saturatie en warme gloed die dit 'verouderd' medium mij zomaar cadeau doet...)


1 opmerking:

Piet de Wolff zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.