zaterdag 23 februari 2008

Suggestie 2: Omloop (voor) Het Volk

Binnenkort is het weer zover. Wielrenners zullen weer over onze Vlaamse wegen denderen. Op zat. 1 maart wordt de Omloop Het Volk gereden, jawel van Gent naar Gent.
Een parcours van 200 km met heel wat hellingen en kasseistroken.
Ik ga er naartoe om de sfeer op te snuiven en foto 's te maken.
Wie gaat mee? Ik ga achtereenvolgens naar de start aan het SMAK ('kunst en koers', moet kunnen!), een landschap met dorp ergens rond km. 100, Eikenberg 1,2 km kasseien op km. 149, Lange Munte in Oosterzele 2,5 km. kasseien op km. 175 en tenslotte aankomst te Gent.
Dit programma is niet te nemen of te laten. Laat maar iets weten! We hebben GPS.

4 opmerkingen:

Piet de Wolff zei

goh ja ik zou graag meegaan Luc, maar helaas kan ik zaterdag niet..misschien toch eens een andere grote koers ?

LUC RABAEY zei

Juist! In het voorjaar? Ronde Van Vlaanderen? Paris Roubaix? Dan ga ik met je mee achter op de motor?!
Dan komen we sneller vooruit en kunnen we wellicht dichter bij de actie parkeren.
Zaterdag ga ik met de auto en Veerle gaat mee.

pascal zei

Ben het idee genegen om samen er op uit te trekken om foto's te maken. Jullie hebben mij beslist veel te leren. 1 maart kan ik niet, en de RVV en P-R zijn voor mij heilige televisiezondagen.

Piet de Wolff zei

Ronde van Vlaanderen 6 april, ga ik zeker proberen ( achter op de motor gaat niet Luc, er is slechts 1 zadel op mijn motor, de rest is spatbord en dat zit niet lekker.....)