donderdag 13 november 2008

11 november

beste vrienden van 'goedgezien'
voor jullie zich vragen stellen of nodeloos zorgen maken toch even berichten dat de opening van de tentoonstelling en de introductie van mijn boek 'BOKS' samenvallen met de vooropening van de fnac-vestiging in Brugge
deze blijkt enkel toegankelijk voor genodigden
ik was er niet toen de guestlist werd opgesteld ( ik loop niet zo wild van vernissage-toestanden en zou ik overigens helmut lotti uitnodigen?... jef neve daarintegen)
ik zou het ook leuker vinden indien jullie samen of apart een blik komen werpen
als het groot commercieel geweld geluwd is
mijn zwartwit prenten hangen in het 'forum'
voelen jullie zich vooral niet ontdaan door deze situatie (sarah, i luv joe...)
ik ben overigens wat spijtig er vanavond niet bij te zijn
graag had ik de vergadering in het teken van '11 november' ten huize jan bijgewoond
om het 'n beetje goed te maken stuur ik hierbij enkele beelden
mijn eenvoudige indrukken van een bezoek aan ieper en de frontstreek







1 opmerking:

LUC RABAEY zei

Goeie reeks hoor, Paul. Proficiat en sukses met boek én expo.