donderdag 6 november 2008

Volgende bijeenkomst,bij Jan Fryns.


Op Donderdag 13 nov komen we weer eens informeel samen.
Misschien een gelegenheid om enkele novemberonderwerpen in woord en beeld in het herfstzonnetje te plaatsen.Oorlogsmonumenten,kerkhoven,loopgraven en massagraven.Kortom,al wat het de mens heeft behaagd om voor te sneuvelen,en de vele heroïsche taferelen in brons ,witsteen,blauwsteen of bruinkool,die ons zijn nagelaten ter lering van de hardleersen.Ook gevleugelde woorden,als" zaden-in -het zand"of "het Land dat zijne Helden vereert"zouden als basis kunnen dienen voor een episch gedicht.Je ziet maar.
Verder zou ik ook eens de vervormingstool van photoshop zijn werk laten doen,met de bijkomende vraag of dit in sommige gevallen de privacyregel niet zou kunnen omzeilen.

Wie uiteraard nog met enkele onderkoelde hangijzers zit,kan ze op deze avond op kamertemperatuur serveren,ik zal alvast mijn stoof aansteken.

Mocht het mogelijk zijn je aanwezigheid te bevestigen zou ik het op prijs stellen.

Jan Fryns

6 opmerkingen:

LUC RABAEY zei

Ik zal aanwezig zijn. Vanavond zie ik Johan en Joost en ik nodig hen nog 'ns expliciet uit. Als Piet aanwezig is gaan we om 19:00 van start. Piet? Jan: Wat de 'opdracht' betreft, kan dat wat konreter? Ik kan me voorstellen dat nieuwkomers niet begrijpen wat ze ermee aanmoeten. Tot binnenkort.

Piet de Wolff zei

in Nederland vieren we de bevrijding en eren we de doden in mei....maar dat is geen reden om niet te komen, dus ik ben er. Starten graag om 19.30

pascal zei

Ik doe mijn best om niet te veel te laat te zijn. Ik kom uit Brussel en verwacht tussen 19 en 21 uur in Brugge aan te komen. Dan nog een halfuur om in Oostkamp te geraken... Verwacht van mij in elk geval niet al te veel inbreng.

paul zei

ik kan helaas niet aanwezig zijn
'k word namelijk vriendelijk verzocht aanwezig te zijn in de nieuwe fnac alwaar een tentoonstelling van start gaat en een fotoboek van mijn hand wordt geïntroduceerd
ik nodig jullie alvast vriendelijk uit de komende dagen een kijkje te nemen en mocht er enige interesse zijn in het fotoboek kan je dit ook bij mij bekomen
ik wens jullie alvast een vruchtbare avond toe!
paul

sputnik zei

Beste vrienden,

ik zal er niet bij kunnen zijn vanavond en dat spijt me.Fotomateriaal viel er uiteraard niet van mij te verwachten. Ik heb genoten van het getekende plannetje van Jan en was ook benieuwd naar de bijdragen.
Paul, proficiat.Toch ook vreemd : een vergadering terwijl jij je boek voorstelt. Misschien hadden we daar wel moeten zijn.Het is toch een belangrijk moment. Of vergis ik me ?

Piet de Wolff zei

sarah haalt de woorden uit m´n mond, misschien een bliksembezoek....