woensdag 7 januari 2009

15 januari

Kan 15 januari voor jullie? En waar? En wat?

3 opmerkingen:

JanD zei

Ja, prima. Hopelijk lukt het ook voor de anderen en laten ze snel iets weten. Momenteel ben ik nogal onder de indruk van 'het toeval' en wat dit in de fotografie - en daarbuiten - kan betekenen. Veel tijd blijft er natuurlijk niet over om iets voor te bereiden...
(een feestelijke drink daarentegen kan wel vlug geïmproviseerd worden!).
Grtn, JanD

paul zei

voor mij lukt het ook...
moet enkel nog eens denken of ik een bijdrage kan leveren...
(in februari speel ik graag nog even gastheer, momenteel houd ik me hier aan de regels van een stille kloosterorde...)

Piet de Wolff zei

Helaas het zal niet gaan, januari is één ( van de twee ) drukte maanden op het werk, februari zal ik mijn best weer doen. Wellicht kom is nog naar Brugge dit weekend maar dan per schaats, indien de schaatstocht Sluis Brugge Sluis zijn doorgang kan vinden....daar MOET het werk voor wijken.