donderdag 29 januari 2009

connections (1)

We starten het CONNECTIONS project dus op. We hebben tot 12 maart de tijd om de stok door te geven - zodat iedereen aan de beurt komt - tot die terug bij mij komt. Bij wijze van aankondiging zet ik mijn aanzet op de blog. Aan de volgende - zie lijst - om er iets mee te doen en het aan de volgende door te geven. We spreken af dat we onze interpretatieve bijdragen niet op de blog plaatsen maar doormailen - voor de adressen, zie rechterkolom blog -. Op 12 maart krijgen we dan het vervolgverhaal met de verrassende wendingen te zien en/of te horen. We hebben ongeveer 40 dagen om de cirkel rond te maken, wat betekent dat elkeen binnen de 3 dagen na ontvangst zijn bijdrage doormailt naar de volgende op de lijst.

OPGELET! OM EEN IDEE TE HEBBEN VAN DE VOORTGANG ZOU IK VOORSTELLEN DAT IEDEREEN TOCH OP DE BLOG MELDT WANNEER HIJ/ZIJ DE STOK HEEFT DOORGEGEVEN!

Hieronder dus de aanzet. Het is een fragment uit de danstheatervoorstelling Cafe Muller van choreografe Pina Bausch. Ik maakte in de late jaren '70 kennis met de toen vernieuwende vorm van 'ballet' en ik herinner mij nog zeer goed met welke zeer uiteenlopende gevoelens ik naar de volledige voorstelling op televisie keek op de vpro, dit n.a.v. het zgn. Holland Festival.

Ik geef door aan Sarah omdat ik ervan overtuigd ben dat zij er iets moois mee zal doen. Asjeblief, Sarah.

Hierbij dus de volledige vervolglijst - die overigens op Sarah na het gevolg is van mijn onschuldige hand -. Sabine en Dan, ik plaats jullie achteraan, omdat we wel verwachten dat jullie in de toekomst verder meedoen met Goed Gezien, maar we dat nu nog niet kunnen bevestigen.

Luc-Sarah-Jan F.-Paul-Piet-Pascal-Bruno-Jan D.-Johan-Dan-Sabine-Luc


1 opmerking:

sputnik zei

Dankjewel Luc. Voor het fragment en het vertrouwen.