dinsdag 8 april 2008

16 april: bij Lucs voorstel (bis)

Luc,
Goed voorstel (in de commentaar bij '16 april'), maar ik zou het als volgt doen.
We kiezen elk één foto (van onszelf of een ander, maakt niets uit) en plaatsen die op de blog. Dat geeft vijf foto's. Bij twee of drie van die foto's schrijven we een gedicht. De gedichten worden niet geplaatst op de blog. Ze komen pas boven water tijdens de bijeenkomst. Daar hebben we dan vijf foto's en tien tot vijftien gedichten. Het wordt inderdaad boeiend om te zien tot welke verschillende teksten dezelfde foto's aanleiding zullen geven.
Pascal

3 opmerkingen:

LUC RABAEY zei

Boeiend, ja! Akkoord dus. Foto 's op blog ten laatste morgen woensdagavond? Kwestie dat we onze woorden kunnen laten rijpen. Gerijpte woorden wegen meer en ruiken beter.

sputnik zei

Ik zit hier in Luik met mijn studenten en een griep en kan niets doen ! Ik post mijn foto vrijdag.
Luc, goed idee !

sputnik zei

Een poëtische prozatekst moet ook kunnen.