dinsdag 8 april 2008

tijdnood



ik zal er niet zijn, heb deze maand echt geen tijd over om tijdens de week nog naar Brugge te komen. Ik moet me ook beraden over de frequentie van de bezoeken, het is een behoorlijke belasting zo gedurende de week. De laatste keer werd ik door de Belgische Wegendienst omgeleid via Zeebrugge en Knokke en was na twee uur thuis mèt een snelheidsboete op zak. 200 kilometer benzine, 2x tunneltol èn een boete....en dat allemaal voor 1 en een 1/2 uur weliswaar zeer aangenaam en leerzaam samenzijn. Wel zou ik graag gewoon deelnemen via het blog en zo af en toe eens binnenvallen. Het voorstel over de fotoos en de gedichten doe ik dan per blog ( posten een uur of zo voor aanvang ) is dit mogelijk, of smijten jullie de Vlissinger buiten....

6 opmerkingen:

pascal zei

Dat is slecht nieuws, maar ik begrijp het wel.
Zou het helpen, een ander tijdstip? En mogen we om de drie, vier maanden nog naar Vlissingen komen?

LUC RABAEY zei

Moeten we iets op vinden. Zoals ik al suggereerde, Piet, zouden we je ook 'n keer kunnen oppikken in Breskens en de bijeenkomst om 19:00starten. Ik sta ook open voor een ander tijdstip.

LUC RABAEY zei

Volgende bijeenkomst:
1/ is bovenstaande foto dan je inzending, Piet?
2/ gedichten posten de dag zelf, ja.
ps goeie foto overigens!

Piet de Wolff zei

ja, dat is goed, deze foto is mijn inzending.
en Pascal, natuurlijk zijn jullie welkom ! een ander tijdsip zal zeker helpen, maar ik werk onregelmatige uren, dus zal ik altijd moeten schipperen, ook in b.v. weekenden.

sputnik zei

Ik begrijp het natuurlijk ook, zit zelf in constante tijdnood. (maar op dat vlak goed nieuws : de rust komt er binnen 2 weken, rust en dus meer tijd voor creativiteit.)Toch wel jammer hoor Piet.

paul zei

we hadden het er al over in vlissingen hé piet... alle begrip
'k ben bereid je op te pikken zo dat enig soelaas biedt (kwestie van je minder te missen hier)
paul