dinsdag 3 maart 2009

12 maart exclusief connections

Afgaande op de reacties stel ik voor om ons op donderdag 12 maart om 19.30 uur in Galerie Pinsart, Genthof, Brugge (uur en plaats zoals afgesproken) enkel bezig te houden met 'Connections'. We zijn allemaal benieuwd en zouden uiteraard graag de hele keten bekijken.

De daarop volgende vergadering zou logischerwijs (tweede donderdag) 16 april moeten zijn maar ik stel voor dat we daar 23 april van maken want 16 april ligt voor de Belgen in de Paasvakantie en dan zijn er zeker een paar van ons het land uit. Dan kunnen we de Auschwitz-opdracht ter sprake brengen, liefst nog met een aanvullend item. Ik zou dan ook de heer Roger Cremers uitnodigen - maar we zullen er maar van uit gaan dat de kans dat hij op die uitnodiging ingaat erg klein is.

Ik wacht nog even met uitnodigen tot ik van jullie een bevestiging heb ivm 23 april als datum.

2 opmerkingen:

LUC RABAEY zei

Akkoord voor connections exclusief volgende bijeenkomst. Voor de daaropvolgende houd ik nog één of twee voorstellingen van fotografen voor de over-de-muur-kolom in petto. Voor het geval we daar nog de tijd voor hebben.

Piet de Wolff zei

Ik kom donderdag, graag nog een precies adres en een route-suggestie aub, de Ezelstaat weet ik...