vrijdag 6 juni 2008

Flyer

Op de tentoonstelling 'SANT' volgende woensdag zijn er dus mensen uitgenodigd die we ook hebben gewezen op het bestaan van onze Culture Club. Zij zullen mogelijk uitleg vragen. Met het oog daarop heb ik voorgesteld om een flyer te maken, da's een duur woord voor een papiertje met enkele concrete en praktische gegevens. Ik heb mij nu geëngageerd om de tekst voor die flyer op te stellen. Ik wil dat echter niet doen zonder eerst mijn ontwerp voor die tekst aan jullie voor te leggen. Graag een reactie. Als ik niets hoor, zorg ik woensdagvoormiddag voor een honderdtal exemplaren.


Ontwerp van tekst:


'Goed Gezien' is ontstaan op initiatief van Pascal Cornet, Sarah Desplenter, Piet de Wolff, Luc Rabaey en Paul Willaert, op één na (Vlissingen) allemaal in Brugge wonende cultuurmensen. 'Goed Gezien' wil uitgroeien tot een sociaal-culturele kring waarin een beperkt aantal mensen (laat ons zeggen een goed gevulde living) met elkaar kennis, knowhow, ervaring... uitwisselen in een sector van de kunsten die valt onder de noemer 'Woord & Beeld'. Het kan dus gaan over fotografie, film, beeldende kunst, beeldpoëzie, stripverhaal, publiciteit, enzovoort... Wij komen sinds november 2007 éénmaal per maand samen. Telkens bij iemand anders thuis, en telkens met één iemand die 'iets' heeft voorbereid. We bespraken al eigen werk, maakten analyses van foto's, maakten kennis met nieuwe multimediale internettools, schreven gedichten bij foto's, bespraken fotografenquotes...

We willen deze nog prille traditie voortzetten, liefst met wat meer mensen. Vandaar dit bericht: mocht uw interesse gewekt zijn, neem dan contact op met een van de mensen van 'Goed Gezien'. Van u zal worden verwacht dat u zich kunt engageren om regelmatig naar de bijeenkomsten te komen (één woensdagavond per maand), en om eventueel zelf ook eens zo'n bijeenkomst bij u thuis te organiseren en/of inhoudelijk in te vullen.

Als onze 'Club' goed functioneert en verder uitgroeit, kunnen wij op termijn wellicht breder opgezette initiatieven nemen.

***Hier de mailadressen en/of telefoonnummers van wie zich geroepen voelt om via die weg nadere informatie te geven. (laat mij daarover iets weten)***

***Hier eventueel ook nog een overzicht van onze blogs: Goed Gezien (die moet dan wel eerst worden opengesteld voor 'derden'), No Panic, 120 door de bocht, Eyes Wide Shut, Onderaandedijk, Timescapes (x2) en PascalDigital.***

1 opmerking:

LUC RABAEY zei

20 ex. zal denk ik genoeg zijn?
Mijn tel.nrs. mogen erop staan050/680591 en 0484/972479.