vrijdag 27 juni 2008

Woord & Beeld (58)

Dit maar om te zeggen dat vanaf morgen in Mout- en Brouwhuis De Snoek in Alveringem (nabij Veurne) enkele foto's van mij te zien zijn in het kader van het zich over zeven streekmusea uitstrekkende fotoproject WoordBeelden. Ook op mijn blog wordt daar uiteraard dezer dagen de nodige aandacht aan besteed.

We kunnen misschien onze trip naar Watou begin augustus afsluiten met een bezoek aan De Snoek?

Tevens wil ik jullie attenderen op de zeer tijdelijke en zeer bescheiden opgezette tentoonstelling (foto's zelfs op klein formaat, heb ik gehoord), georganiseerd door het wijkcomité van Kristus-Koning. Ik had de gelegenheid om enkele bewoners in mijn straat in hun biotoop te fotograferen - het resultaat (een twintigtal portretten) zal te zien zijn morgen zaterdag 28 juni van 16 tot 18 uur in het parochiaal centrum De Koepel, dat is naast de kerk van Kristus-Koning. Ik zal er zelf ook zijn om mensen die daar zin in hebben te portretteren.

1 opmerking:

LUC RABAEY zei

Goed gedacht om onze uitstap nog leuker en interessanter te maken. Wij vertrekken morgen naar Engeland tot 8 juli. 't Beste ondertussen aan allen.