zondag 7 september 2008

13 september

Beste vrienden,
Ik neem het op mij en trancheer.
Onze volgende bijeenkomst vindt plaats op zaterdag 13 september. We gaan naar Vlissingen. Voor het programma, zie de post van Piet. Piet, je mag 5 liter soep maken. Heb je iemand om de balletjes te draaien? Luc, je mag mee met mij in de auto. En er kan er dan nog 1 bij. Als we om 11 uur in de haven van Vlissingen worden verwacht, vermoed ik dat we omstreeks kwart over 10 in Breskens moeten zijn. Dus moeten we om kwart over 9 in Brugge vertrekken.
Piet, ik nodig nu nog de drie nieuwe kandidaten van wie ik je eerder sprak uit. Ik laat hen bevestigen voor woensdag - zo kan je in functie daarvan eventueel ook de hoeveelheid soep, en balletjes, aanpassen.
Tot dan!

1 opmerking:

Piet de Wolff zei

Ballen haters wees niet bevreesd, de soep zal van vegetarische kwaliteit en onbespoten op uw bord verschijnen.