woensdag 24 september 2008

9 oktober

Beste fanatieke adepten van GG cq sympathisanten,
Wij hebben, dacht ik toch, bij onze vorige en zeer gesmaakte activiteit in Vlissingen (Johan, waar blijft het verslag?) verzuimd een afspraak te maken voor onze volgende bijeenkomst. Ik meen mij te herinneren dat we daarvoor de tweede donderdag van de maand hadden naar voren geschoven - welnu, de tweede donderdag van de eerstvolgende maand valt op 9 oktober. Mag ik ulieden dan ook vragen deze datum vrij te houden? Ik doe dat alvast ook en nodig jullie uit om bij mij (Karel de Stoutelaan 4b, vierde verdieping) samen te komen. Om 19 uur als Piet komt, om 20 uur als Piet niet komt. (Piet, kunt gij ons daarover uit het ongewisse halen?)
Ik stel voor dat wie de inhoudelijke invulling van deze avond op zich wenst te nemen deze blog gebruikt om zijn/haar intenties te ventileren.
Attentie!: 9 oktober zal zich sneller voordoen dan wij geneigd zijn te denken: dus, vooruit met het schaap.
Van harte gegroet,
Pascal

2 opmerkingen:

LUC RABAEY zei

Ik zal aanwezig zijn. Als er niemand iets wil voorbereiden wil ik het wel doen. Het is lang geleden.

Piet de Wolff zei

Oeffff, juist terug van een enerverende tocht naar het Duitse Neuburg an der Donau voor de jaarlijkse Mut zum Hut hoeden beurs ( de grootste in de wereld, 14.000 hoeden waarvan 21 van Loes ) en mijn mail stroomt vol. 9 oktober in voor mij ivm met werk een onmogelijkheid, begin dus gerust om 20.00. Ik probeer wel met al mijn probeerkracht a.s. zaterdag de door Luc met zorgvuldig gekozen woorden omlijstte strandkottententoonstelling bij te wonen. groet aan een ieder (en Pascal, gefeliciteerd !!!)