zondag 7 september 2008

Blogtoegang gewijzigd

Beste vrienden,

De blogtoegang is gewijzigd - of zou normaal gezien moeten gewijzigd zijn.
- Voortaan kan iedereen op de blog, ook wie in principe niets met onze club te maken heeft.

De volgende zaken zijn echter niet veranderd:
- enkel de geaccrediteerden kunnen een bijdrage leveren of een commentaar schrijven
- ondergetekende blijft blogbeheerder; dat betekent dat enkel ik kandidaat-geaccrediteerden kan accrediteren, en dat kan ik enkel als zij mij daartoe machtigen.

Op dit ogenblik zijn geaccrediteerd:
Jan Freyns
Luc
Pascal
Paul
Piet
Sarah

De accreditatieprocedure is lopende voor:
Johan (hij moet mij nog een bevestiging sturen)

Van Joost zou ik eerst het e-mailadres moeten hebben

Voor Bruno, Jan Delestinne en Pieter wacht ik nog op een bevestiging of zij effectief belangstelling hebben om toe te treden.

Groeten,
P.

Geen opmerkingen: