woensdag 10 september 2008

ik ga voor de ballen...

Dat niemand het waagt de kop van mijn bericht verkeerd te begrijpen.
Ik heb groot respect voor het inschattingsvermogen van Pascal wanneer hij het heeft over mijn soepdrinkend vermogen. De nagel op de kop! Ik ga voor vast voedsel. Ik ga voor de ballen. Ter compensatie van mijn sober doch verfijnd lepelen eis ik dan ook een dubbele portie. Wees gewaarschuwd! Ik tel ze, in elk van jullie kommen. Nogmaals... dit zijn zaken waar ik niet mee lach.
Pascal, mag ik om een plaatsje in uw limousine verzoeken? Ik zal er zijn op het afgesproken uur onder de kruinen van het Visartpark waar mijn hondje ondertussen reeds elke stam heeft besprenkeld met wijwater.


Paul

1 opmerking:

pascal zei

Oké, Paul. Daarmee zit mijn limousine vol! (Hopelijk wordt die soep geen mousseline!)
Wie nu nog naar Vlissingen wil, zal op eigen krachten in Breskens moeten zien te geraken.
Paul, Johan, Sarah en Luc: uw chauffeur vertrekt om stipt kwart over negen vanuit de door Chips bepiste Visart noordwaarts!