maandag 31 december 2007

beste vriendin(nen) en vrienden,




Beste vrienden en vriendin(nen) van woord en beeld,

Mag ik jullie met dit prentje verblijden tijdens de overgang naar een nieuw jaar. Buiten het feestelijk sfeertje (waarmee ik geenszins wil doelen op de naaktheid van de bevallige celliste) zie ik overigens geen enkel verband met de op til zijnde viering... natuurlijk is er nog het nieuwjaarsconcert in Wenen waarin menig cello zal figureren. Ook zijn er de variété shows op de Duitse Fernsehen die nogmaals schaarsgeklede dames zullen opvoeren... alsof we hier een gans jaar lang zaten op te wachten.
Jezus wat moeten we met deze opgeklopte rommel? Had ik duiven ik kroop met een goede fles en een nog betere sigaar op dat kot om van ver naar het zotte vuurwerk van de mensen te kijken.

Anyway... een goed jaar beste vrienden!

Paul

3 opmerkingen:

Piet de Wolff zei

vrouwen? allemaal hetzelfde....

nooit iets om aan te trekken
niets bruikbaars in mijn kast
het is toch van de gekken
dat mij niets passends past

uit nood is dit geboren
ik schaam me werkelijk dood
maar om u te bekoren
ga ik wel passend bloot

paul zei

is dit dan wat ze bedoelen met 'autobiografisch'?

LUC RABAEY zei

Stuur je me even het adres van de fitnessclub, Paul? Ik moet dringend aan mijn conditie werken!