woensdag 12 december 2007

Kanariegeel

P. en Anoniem, Gent Belgium 2007.

3 opmerkingen:

Piet de Wolff zei

kijk m daar nou toch eens staan
een halve glimlach op het gezicht
en z'n gele T-shirt aan
als herkenning én verplicht

kijk haar daar toch eens staan
met de mobile aan het oor
waar blijf je nou, komaan
trouwen doe je met z'n tweeen hoor

sputnik zei

Kijk, als ik dat alles bekijk en lees, ben ik fier dat ik er bij mag zijn. Maar echt erbij ben ik nu niet : jullie zijn zo productief en ik geraak er niet op. Ik kom altijd op mijn eigen blog terecht. Mijn eigen blog die ik ga wissen, één van deze dagen.Omdat ik er iets anders mee wil doen, met dat materiaal. Elk halfuur schrijven is een gestolen halfuur. Ik heb geen overschot en mijn besluit staat vast.

Weten jullie wel hoe pakkend jullie zijn. Ik geloof het niet. Of ben ik alleen maar pathetisch ? Flut.

LUC RABAEY zei

't Is zonde dat je er niet op geraakt, Sarah. Ik weet niet echt meer hoe het bij mezelf is gelukt, anders zou ik het je vertellen. Even aan Pascal vragen, toch?