woensdag 22 april 2009

urgent ! bijeenkomst morgen 23 april

Morgen donderdag 23 april gaat de nieuwe bijeenkomst door om 19:30 of 20:00 afhankelijk van de aanwezigheid van Piet (Piet?). Ofwel bij mij ter Genthof 44 ofwel bij Sabine en Dan in Gallerij Pinsart. De onzekerheid heeft te maken met het feit dat ik in het Genthof 44 nog niet over internet beschik. Zodoende zijn de mogelijkheden beperkt, afhankelijk van de inhoud van de agenda. Ik zou graag 'n fotograaf voorstellen maar moet dat doen via internet. Ik heb Sabine en Dan vandaag nog niet kunnen bereiken en het werd echt tijd voor een uitnodiging zo 'n dagje voor datum. Ik neem morgen contact op met hen voor de definitieve regeling. In ieder geval gaat het door in dezelfde straat. Check de plaats morgen in de loop van de dag ajb ! Sorry voor dit klein ongemak. Tot morgen.

Geen opmerkingen: