woensdag 1 april 2009

Volgende bijeenkomst 23 april

Ik geef hierbij de aanzet tot het maken van enkele afspraken voor de volgende bijeenkomst van donderdag 23 april.

1. Waar gaat het door? Er zijn 3 mogelijkheden: a/ bij Jan D., 'maar dan moeten we met z'n allen naar Knesselare' (dixit Pascal) b/ 'in geval van nood' opnieuw bij Sabine en Dan, maar dan is het wéér daar, geen bezwaar natuurlijk want de ontvangst, accomodatie, technische assistentie en sfeer zijn daar optimaal c/ bij mij t.t.z. ter Genthof 44, maar dan met de technische accomodatie zoals in Pinsart Gallery.
Omdat ik vind dat we daar niet al te lang moeten over communiceren stel ik voor dat we bij mij samenkomen. Voor de volgende kunnen we Knesselare overwegen - Knesselare in de meimaand, kan mooi worden -, maar daar moeten we het nog even over hebben op 23 april.

2. Agenda? Voorlopig hebben we a/ het initiatief van Pascal met de foto ('s) van Roger Cremers met voorlopig 5 bijdragen; dat zal rap gedaan zijn ofwel moeten we er nog een serieuze gedachtenwisseling op laten volgen b/ voorstelling door mezelf van 2 fotografen voor de rubriek 'over de muur'.

Het lijkt me aangewezen dat er nog iemand wat inbrengt. Heeft er nog iemand een bijdrage in petto?



Ja ik ! Een diashow, in aloude Vlaamse traditie, met reportagebeelden in première van de koersklassiekers 'De Omloop ...', 'Ronde van Vlaanderen' en 'Paris-Roubaix' van Piet de Wolff en mezelf. Akkoord Piet?

Geen opmerkingen: