maandag 9 februari 2009

bijeenkomst 12 februari (1)





Brussel, Belgium 2009.

Een agenda voor de volgende bijeenkomst is er niet. Mogen we erop betrouwen dat, zoals de vorige keer, een aantal onder ons iets zullen hebben voorbereid? Om niets aan het toeval over te laten -waarmee ik geen uitspraak doe over het fenomeen toeval-stel ik voor dat wie een consistente bijdrage levert dat ook zo snel mogelijk meldt.
Wie nog niets heeft slaagt er in de komende 3 dagen wellicht nog in.

Ik wil alvast melden dat ik een tekst aan het schrijven ben naar aanleiding van mijn daguitstap naar Brussel, afgelopen zondag 8 februari. Het verhaal zal ook verwijzingen bevatten naar foto's die ik daar heb gemaakt. Om jullie warm te maken, bij deze de eerste reeks van 5 foto's -in kleur; de volgende series zullen vooral in z/w zijn-.

1 opmerking:

paul zei

In je foto's heel wat verwijzingen naar het grafische, de bovenste foto vind ik zeer knap opgemerkt (de auto in een windtunnel), urban stillife met klimop-yurt voor appartementshall lijkt me een ongewilde knipoog naar het werk van bert danckaert (zie links)