dinsdag 10 februari 2009

bijeenkomst 12 februari

Een belangrijk bericht!
Piet meldt me net dat hij om 19.30 bij mij op de stoep staat.
Onze 'Goed Gezien'allochtoon levert een geweldige inspanning om onze bijeenkomst bij te wonen. Daarom starten we de vergadering om 19.30. De kerel moet nog een eind terug hé.

Inhoudelijk:
Zo te zien bereidt Luc een bijdrage voor. Ik vertel een woordje over de links op onze site. (Nieuwe ideëen voor dit luik zijn welkom.) Voorts praat ik over Juliana Beasly. Een 'emerging talent' wiens werk me inspireert. Meer bijdragen worden enthousiast onthaalt.
Een vooruitblik (concrete afspraken) op de volgende bijeenkomst (wanneer, waar, wie, wat...) mag op onze agenda niet ontbreken. Gevoelige punten (vb. de header van de site ) moeten uitgepraat worden.
Ik wil tevens het verslag van de vergadering op mij nemen. (een summier verslag zonder literaire hoogstandjes)

Willen jullie een seintje geven als je komt?

Tot donderdag!
Paul

5 opmerkingen:

pascal zei

Ik zal er zijn, hopelijk tijdig uit Brussel terug - ik vrees dat ik er pas tegen half negen of zo zal kunnen bij zijn.
Mijn inbreng zou zijn: een niet door mij uitgewerkt item, te weten de enquête die nu nog op mijn blog loopt (over het gefotografeerd worden door vreemden) en het toch wel intrigerende resultaat ervan.

LUC RABAEY zei

Uiteraard.

sputnik zei

Ik zal er zijn en stel iets voor dat hopelijk iets voorstelt.

paul zei

toen waren we reeds met vijf...

JanD zei

Oeps; de dagen vliegen hier voorbij. Ik hoop er straks ook nog te geraken!