maandag 9 februari 2009

volgende vergadering

de vergadering op donderdag 12 februari start om 20.00 uur
plaats van samenkomst:
Hamiltonpark 7
8000 Brugge
(gelegen bij de 'buffelbrug' en de 'canadesen hof')
verliesjewegnietkaartje
ik beperk me graag tot de rol van gastheer
hoe wordt deze avond trouwens ingevuld?

groeten paul


ps. nu zondag in de Droge Coo Oostende, een organisatie van 'Vrijstaat O',
tussen 15.00 en 17.00 Simon Vinkenoog en Spinvis
(reservatie 059 701199)
'k was er vorige zondag en heb kunnen proeven van een zeer inspirerend programma (ZOG)
we moeten daar maar eens heen met 'Goed Gezien'

8 opmerkingen:

LUC RABAEY zei

Bedankt voor de tip, Paul. Veerle en ik hebben reeds gereserveerd.

paul zei

mooi luc, dan zien we elkaar met zicht op zee

pascal zei

Wij woonden het concert van Spinvis (zonder Vinkenoog) bij in Diksmuide. Een uitzonderlijk concert van een zeer begaafd musicus. 'Nie geweune.' Laat je niet misleiden door de vele snufjes maar dring door tot de kern.
Veel plezier ermee.

LUC RABAEY zei

Ik ben benieuwd, Piet, of je er bij bent op 12 februari. Zoja, dan zijn we des te blijer. Zoja, dan moeten we eerder beginnen.

Piet de Wolff zei

Op voorwaarde dat het niet sneeuwt kom ik donderdagavond. Ik zorg dat ik rond 19.30 bij Paul op de stoep sta.

paul zei

schitterend piet... dan dring ik aan op een vervroegde start van de vergadering ( blijf 'tuned' op 'goed gezien')

LUC RABAEY zei

Piet komt! Kunnen we starten om 19:30?

sputnik zei

Schitterend concert was dat. het laat me niet los. Een literair en musikaal hoogstandje.